2013-03-25 turkey istanbul - bussiness trip

Služní cesta v Turecku, Istanbulu.
Pár fotek z večerní procházky po okolí. Víc toho mezi paneláky k vidění nebylo. Do práce se dojíždělo hodinu a vraceli jsme se po 18h, takže na prohlídku města nezbyl čas. Doprava byla horší jak v Moskvě, tam kde byly dva pruhy se obvykle vešli 3 auta. Přílet byl celkem bez problému, zato zpět jsem málem neodletěl. Taxi mě mělo nabrat ve 2 hodiny v práci, ale přijelo k hotelu, takže než dojelo do fabriky, měl jsem hodinu zpoždění. Pak se ještě řidič zastavil natankovat a procházel se po benzince jak po nákupním středisku a měl spoustu času. Kde bylo na "dálnici" prázdno, tak jel za kamionem v pomalým pruhu, místo aby měl plyn na podlaze. Jak jsme se dostali do Istanbulu, čekala nás pořádná zácpa. Sledoval jsem hodinky, čas se neúprosně krátil, ale zácpa houstla. Řidič na mě pořád mluvil turecky, pak jsem nějak pochopil, že se ptá, kdy mi to letí. Ukazuju mu letenku a řidič se začíná potit. Checking zavírali v 16.40. To jsem byl někde v centru a netušil jsem kde může být letiště. Nakonec mě na letišti vyklopil v 17.00. Hned při vstupu byl první rentgen. Předběhl jsem asi 20 lidí abych rychle prošel. Skenem jsem proběhl dvakrát chaoticky s páskem a hodinkami, taže to houkalo na celou halu. Potom jsem běžel k odbavení, který bylo samozřejmě nenávratně zrušený. Po chvíli hledání jsem našel informace letecké společnosti. Ptám se, jestli mě ještě nechají nastoupit do letadla i s kufrem. No problem, jen mě čekala pasová kontrola. Přiběhl jsem k prázdné bussines přepážce a nějakej panák co měl za úkol jen buzerovat mě hned vyhodil, že mám počkat ve frontě 60 lidí pro normální smrtelníky. Přeskákal jsem hrazení jak překážkový běžec na 100m a všechny předběhl rovnou k pasové kontrole. Pas! Letenku! Hmm, letenku jsem tak nějak neměl. Jen vytisknutý check-in. Když mě celník viděl jak se na něho zoufale dívám, tak se slitoval a pustil mě dál. Pak už následovala jen další prohlídka. Přeběhl jsem celou halu, to je výhoda economy class, že je to nejposlednější gate. Uřícenej jsem doběhl k nástupu do rukávu, označili mi kufr, ten jsem před letadlem předal pikolíkovy a celej spocenej jsem nastupoval jako poslední do letadla. Zavřeli za mnou dveře, mrknul jsem na hodinky, bylo 17.20 a za 5 minut jsme startovali. Zase další zkušenost s cestováním :-)